poniedziałek, 14 lipca 2014

Dobre bo polskie cz.1

Cześć!Zapraszam Was dzisiaj na tag Dobre bo polskie ,który podzielę na 2 części,ponieważ wyszedłby za długi :D . Dzisiaj przedstawię Wam moje ulubione polskie produkty pielęgnacyjne :)

1.Żel pod oczy Floslek.
Dobrze nawilża ,delikatnie rozświetla i jest meega wydajny.Ma też bardzo fajny 'dziubek' ,który dobrze dozuje produkt.

2.Perfecta Peeling  enzymatyczny.
Miałam także peeling gruboziarnisty z tej firmy i byłam z niego o wiele bardziej zadowolona.Po prostu muszę czuć ,że mnie zdziera :P .Enzymatyczny polecam dla skóry wrażliwej ,która nie lubi mocnego ścierania.

3.Krem do twarzy SPF 50 Pharmaceris
Fajnie nawilża,dobrze utrzymuje makijaż,nie waży się .Jego minusem jest delikatne bielenie twarzy,ale po ok.5 minutach znika .

4.Shake do kąpieli Stara Mydlarnia.
Pięknie pachnie ,dobrze nawilża ciało (olejki w składzie są dosyć wysoko) dobrze się pieni.Po kąpieli z jego użyciem jestem odprężona i zrelaksowana .

5.Płyn micelarny Tołpa.
Dobrze zmywa,nie podrażnia,wydajny ,delikatnie nawilża skórę .
A jakie są wasze ulubione polskie kosmetyki pielęgnacyjne?

Napiszcie w komentarzu!

Buźka!

G.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz