środa, 10 września 2014

Zakupy :)

Cześć! Dzisiaj to co Tygryski lubią najbardziej ,czyli zakupy :) . Parę rzeczy ,które kupiłam w przeciągu lipca i sierpnia.Zapraszam!

1.Krem brzozowy z betuliną Sylveco ok.25 zł
Cięższa wersja dziennego kremu z Sylveco. Na razie powiem tylko tyle,że wchłania się dosyć wolno,ale rano buzia jest nawilżona i gładka : )

Skład :Woda,  Olej sojowy,  Olej jojoba,  Olej z pestek winogron,  Wosk pszczeli,  Betulina,  Stearynian sodu,  Kwas cytrynowy 


2.Olejek z drzewa herbacianego ok.10 zł
Cudownie goi i pozbywa się wyprysków!

3.Pomadka do ust Vision Golden Rose nr 118 ok.10zł .
Piękna,intensywna czerwień,utrzymuje się ok.6 h :)

4.Kredka do oczu My Secret  Nude ok.6zł
Jeszcze jej nie używałam,ale dam o niej znać.

5.Tusz do rzęs Wibo Pump Up Mascara . ok.9zł
Szału nie ma. Będzie osobny post na jego temat :)

6.Top Coat Matte Golden Rose ok.7zł.
Mam wrażenie,że z nim lakier szybciej chodzi z paznokci.Czy to tylko moje spostrzeżenie?

7.Woda termalna Uriage . ok.10 zł
Kupiłam ją na promocji w Super-Pharm za ok.10 zł. Koi i nawilża cerę.Dozownik rozpyla równomierną ilość produktu.Zobaczymy jak będzie dalej :)

8.Zmywacz do paznokci Isana ok.7zł 
Dobrze zmywa,nie wysusza :)

9.Świeczka Bolsius Rossmann zapach Mango  ok.10zł
Nie pachnie zbyt intensywnie,ale wygląda ładnie na komodzie  :

10. Tusz do rzęs Collosal Volume Express Waterpoof . Cena ok. 30 zl
Więcej o nim niedługo na blogu.

11. Krem tonujący Ziaja. Ok.10zl
Nie jestem z niego zadowolona,ale jeszcze nie wydaje ostatecznej opini.

12. Cień w kremie Maybelline nr 35 On and One Bronze. Cena ok. 25zl
Bardzo dobry do makijażu dziennego szybki w nakładaniu.

13. Botki CCC 120zł
Smaczek zostawiłam na koniec :D . Są mega wygodne i ślicznie wyglądają na nodze.




















Do następnego!

Buźka :*

G.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz