wtorek, 26 sierpnia 2014

TAG : Starting Over Tag .Zaczynając od zera

Cześć ,przychodzę do Was z tagiem,który zobaczyłam u PannyJoannyMakeUp. Z tego co zrozumiałam polega on na tym co byśmy od razu zakupiły,gdyby te rzeczy w jakiś sposób nam zginęły.Do wyboru mamy ich 10,czyli tylko tyle  rzeczy teoretycznie mogłybyśmy zakupić. Oto.Oto moja lista  kosmetyków kolorowych ,których nie wyobrażam sobie nie mieć w swoim koszyczku :)

1.Podkład Healthy Mix w odc.52 Bourjois .
Bardzo lubię go za to,że jest lekki,ale ma dobre krycie.Utrzymuje się na mojej twarzy ok.10h ,więc jest ok.

2.Korektor Healthy Mix w odc.51 Vanilla Bourjois
Mały pomocnik podkładu Hm.Zakrywa sińce i delikatne wypryski,nie przesusza  okolicy pod oczami.Jest bardzo wydajny :)

3.Puder sypki Inglot nr 14 
Jest mega wydajny,delikatnie matuje,nie przesusza.Dla mnie jest ok :)

4.Bronzer Honolulu W7 
Pierwszy bronzer jaki mam,więc nie mam żadnego porównania co do innych,ale wiem ,że jest to produkt ,którego trzeba 'wyczuć',ponieważ możemy zrobić sobie nim plamy,Jest trwały i tani :)

5.Paleta cieni do powiek OH SO Special Sleek . 
Nie będę się rozpisywała  na jej temat,ponieważ pokazuje ją w praktycznie każdym makijażu :) . Dobra pigmentacja,niska cena :)

6.Biała kredka Rimmel odc.01
Bez niej moje oczy wydają się przekrwione i śpiące ,szczególnie rano.Sprawdza się również pod łukiem brwiowym,ale nie jest jakoś wybitnie trwała.

7.Tusz do rzęs Wonderlash Oriflame .
Uwielbiam ten tusz ,więcej o nim możecie poczytać tutaj  klik.

8.Baza pod cienie I love Stage Essence.
Moja ulubiona baza.Przedłuża trwałość cieni,nie roluje się na powiece,wyrównuje koloryt i zakrywa żyłki,które mam na powiekach.Jest w niskiej cenie,ale podobno są 2 odcienie tej bazy,ale ja nie wiem nawet który mam :P

9.Pomadka do ust Wibo 03 .
Delikatnie nawilża,daje piękny kolor ,jest  w niskiej cenie,ale nie utrzymuje się długo,co akurat dla mnie nie jest jakimś wielkim minusem :0

10.Pomadka nawilżająca Nivea Olive&Lemon .
Fajnie nawilżą,szybko się wchłania ,idealna do torebki,kiedy chcemy szybko nawilży nasze usta :)
















Jutro jadę do Warszawy,do nowego szpitala,już jako DOROSŁA osoba.Boję się jak diabli .Mam nadzieję,że wyniki będą dobre i ludzie w szpitalu ok :) .


Trzymajcie za mnie kciuki !


Do następnego!

Bużka :*

G. 



p.s link do filmiku Asi tutaj!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz