czwartek, 20 listopada 2014

TAG : Czas dla siebie

Cześć.Dzisiaj przychodzę do Was (Dlaczego ja zawsze tak zaczynam ,to sama nie wiem :P ) z tagiem ,który ostatnio jest bardzo popularny na YT . Nie widziałam go jeszcze w wersji blogowej,ale może to moje niedopatrzenie :) . Zobaczyłam go już jakiś czas temu u Katosu , Boogiesilver i innych dziewcząt ,które nagrywają .

Pytania :
1.Co lubisz czytać/oglądać gdy masz czas dla siebie ?
Lubię czytać różnego typu książki od fantasy do powieści,jeśli są wciągające i nie wieją nudą. Ostatnio czytałam 'Ślub' Sparksa .Dla mnie to książka ,którą równie szybko się czyta co szybko zapomni ,ale na pewno umila jesienne wieczory. Jeśli chodzi oglądanie,to ja nie jestem typem serialowym ,rzadko oglądam seriale .Chyba jednym z niewielu ,które lubię i oglądam dość regularnie to 'Walking Dead '.

2.W co jesteś ubrana podczas czasu dla siebie?
Jestem wielką fanką dżinsów i noszę je bardzo często. Mam swoje ulubione,które są już bardzo starte,ale nadal je noszę,ponieważ są po prostu wygodne.Nie lubię zbyt długo w dzień chodzić w piżamie. Ot wskakuję w dżinsy ,ulubioną bluzę i już!

3.Jakich kosmetyków używasz gdy masz czas dla siebie ?
Kiedy mam trochę dłuższą chwilę to robię piling i nakładam maseczkę(taką jaką moja cera w danym momencie potrzebuje) i krem. W dni 'dla siebie' raczej się nie maluję.Wyjątkami są dni ,gdy robię post na blogu,ale nawet wtedy od razu zmywam makijaż i jestem no make up :D

4.Jaki jest twój ulubiony lakier do paznokci?
Chyba żadnym zaskoczeniem nie będzie gdy powiem,że jest to Laquered Up z Essie.Ubóstwiam ten lakier :)

5.Co jesz/pijesz gdy masz czas dla siebie?
Rano kawa ,po południu kawa ,wieczorem herbata ,lubię próbować nowych smaków herbat.Aktualnie ulubioną jest Blackberry Muffin z Liptona.

6.Jaka jest twoja ulubiona świeca?
Tu także bez fajerwerków . Soft Blanket z Yankee Candle rządzi na całej linii :)

7.Co robisz na zewnątrz  ,gdy masz czas dla siebie?
Lubię chodzić na długie spacery i jeździć na rowerze.Odprężam się wtedy i resetuje swój umysł .

8.Czy kiedykolwiek poszłaś na film sama?
Nie,najczęściej chodzę albo z szkołą albo z znajomymi. Nigdy mi się nie zdarzyło iść samej na film ,ale w domu często oglądam sama filmy.

9.Jaki jest twój ulubiony sklep online?
Bardzo lubię mintishop.pl i granashop.pl z sklepów ubraniowych nigdy nie zamawiałam ,ponieważ jakoś nic mi nie wpadło w oko :D

10.Co jeszcze robisz w czasie dla siebie?
Mam tylko jedną radę.Kiedy już mamy tę chwilę dla siebie to spróbujmy przestać myśleć o wszytkim,zmartwieniach ,problemach i skupmy się na sobie i przyjemnościach,które są dla nas swego rodzaju nagrodą po ciężkim tygodniu,dniu .


A co Wy robicie ,kiedy macie czas dla siebie ?

Do następnego!

Buźka.

G.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz