czwartek, 13 listopada 2014

TAG: I Love Fall /Kocham jesień 8


Cześć,na blogu dawno nie było żandego tagu.Postanowiłam to nadrobić.Dzisiaj mam dla Was tag 'I love fall' ,czyli ' Kocham jesień'. Pytania znalazłam na tym blogu [klik]  

 
1. Ulubiona jesienna szminka?

2. Ulubiony jesienny lakier? 

3. Napój który towarzyszy Ci w jesienne dni? 

4. Ulubiona świeca zapachowa? 

5. Ulubiony jesienny zapach? 

6. Ulubiony szalik i/lub akcesoria? 

7. Gdybyś poszła na imprezę halloweenową za co byś się przebrała? 

8. Jaki trend tej jesieni podoba Ci się najbardziej? 

9. Co lubię, czego nie lubię w jesieni?


1.Ulubiona jesienna pomadka:
Jestem osobą ,która rzadko maluję usta ,cześciej podkreślam oczy .Uważam,że usta mam małe i asymetryczne.Jednak jeśli już je podkreślam to używam:
1.Oriflame Giordani Gold  odc.Pink Secret. 
Idealna na co dzień ,subtelny ,różowo-brzoskwiniowy kolor.Nie wysusza ust,szybka w nakładaniu.Nie trzyma się jakoś oszałamiająco długo,ale mnie to nie przeszkadza,ponieważ moje usta mają dosyć podobny odcień jak pomadka,więc nie robi to wielkiej różnicy w wyglądzie :) Jej cena regularna to ok.45zł ,ale warto czekać na promocję.

 2.Kolejną pomadką jaką często używam na co dzień jest Wibo nr 04 .Bardzo ładny,mocny róż.Tak jak poprzedniczka nie wysusza i nie trzyma się długo,ale tego producent nam nie zapewnia,ponieważ jest to pomadka nawilżająca,więc wybaczam szybkość schodzenia z usta. Jej cena to ok.10 zł w Rossmanie :)

 3.Pomadka,którą wybieram na większe wyjścia jest Golden Rose Vision Lipstic nr 118.
Trzyma się długo ok.5-6h ,ale wysusza usta i podkreśli suche skórki,jeśli takowe posiadacie.Lubię ją za ten piekny kolor (czerwień pomieszana z pomarańczem). Jest jedną z tych ,które dodają mi pewności siebie i to jest jej wielki plus :)


2.Ulubiony jesienny lakier : 

Na pewno będzie to Laquered Up z Essie.Najpiękniejsza czerwień,której od ponad roku szukałam ,kiedy mi się skończyła Jego cena to ok.35zł w Super-Pharmie , ale jest tego warty.Trzyma się ok.7dni .
 A drugim ulubionym jesiennym lakierem jest Rimmel Loose your Lingerie. To jasny róż , ale niestety tworzy smugi i nie utrzymuje się super długo ok.3 dni .Jego cena to ok.15zł ,ale nie jestem pewna .



3.Napój ,który towarzyszy Ci w jesienne dni:


Herbata!
Ulubiona to Blacberry Muffin z Lipton lub Biała Herbata!Jeśli czuję,że łapie mnie przeziębienie to pije herbatę z imbirem i miodem ,cytryną.

4.Ulubiona świeca zapachowa to : 

W ostatnich zakupach pokazywałam Wam świecę z Rossmanna o zapachu Mango,ktora chociaż nie pachnie zbyt intensywnie to tworzy 'klimat' ,ale jesli chodzi o mój ulubiony zapach to Soft Blanket z Yankee Candle wygrywa! Ciepły ,otulający zapach,który uspokaja i relaksuje. Niestety skończył mi się ,ale na pewno zakupię kolejny  wosk lub słoik :)

5.Ulubionym jesiennym zapachem jest: 

Woda perfumowana Love Potion z Oriflame ,która jest dosyć ciężka ,ale bardzo trwała (kiedy psiknę swój plaszcz rano następnego dnia jeszcze czuję zapach) na skórze też utrzymuje się cały dzień.




6.Ulubiony jesienny szalik/akcesoria : 

Mój komin ,który jest mega ciepły,ale zapomniałam zrobić zdjęcia ,aby Wam go pokazać :( .
 

7.Gdybym poszła na imprezę hallowenową to przebrałabym się za :

Czarownicę lub Wampira.Wiem nie jestem zbyt orginalna :)


8.Trend ,który najbardziej mi się podoba to :

Trudno mi powiedzieć,ponieważ ja zbyt mocno trendów nie śledzę,ale z tego co wiem to nic  innowacyjnego w nich nie ma.Mocne usta,smoky eyes ,nic nowego ,ale na pewno podoba mi się krata ,jeśli chodzi  o modę ,a w makijażu podobają mi się mocne winne usta :)

9.Co lubię ,a czego nie lubię w jesieni : 

Lubię wieczory przy dobrej ksiażce/filmie z kubkiem gorącej herbaty, swetry i cieplutki kaloryfer :P ,ale nie lubię deszczu,wiatru.Kiedy pada więcej niż jeden dzień jestem bardzo apatyczna,na nic nie mam ochoty i nic mi się nie chce.

Do następnego :)

G.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz