sobota, 8 listopada 2014

Ulubieńcy października 2014

Czesc:) . Wiem pewnie jestem ostatnia osoba ,która pisze post o ulubieńcach,ale ja zawsze się spóźniam :) . W październiku przede wszystkim byłam zawalona nauką,ale udało mi się przecytac i obejrzec pare rzeczy:) .

Zapachem tego miesiąca była woda perfumowana Love Potion z Oriflame.
Jest to zapach moim zdaniem jesienno-zimowy mocny,długo utrzymujący się. Pominę opisywanie nut zapachowych bo w tym nie jestem najlepsza :).
Nie wiem czy mówiłam Wam już o palecie Zoeva Naturally Yours. Jest świetna !
Cienie mają rewelacyjną pigmentacje,z trwałością też nie ma problemu,ponieważ utrzumują się od 7 do 20 bez zbędnych problemów.Stworzymy z jej pomocą makijaż dzienny jak i wieczorowy . W tym miesiącu przeczytałam w końcu "Gwiazd Naszych Wina"autorstwa Green John. Mega poruszająca,wzruszająca książka,która pokazuje nam,jak małe sa nasze problemy . Przyjaźń i miłość to coś co pomaga nam przetrwać ciężkie chwile . Obejrzałam również ekranizaję ,ale jak wiadomo jest to tylko szczyt góry lodowej w porównaniu z treścią co nie zmienia faktu,że również jest wzruszający.
Kolejnym bardzo poruszającym i ciekawym filmem jest "Życie jest piękne" z 1997r. Opowiada on historię szalonego ,młodego
Guido Orefice,ktöry zakochuje się w arystokratce Dorze. Dzięki swoim pomysłom i nietuzinkowości zdoby dziewczynę i pobierają się. Rodzi im się syn Giosué ,jednak ich szczęście nie trwa długo ,ponieważ Guido jest żydowskiego pochodzenia i wraz z wujem i synem zostaje zabrany do obozu koncentracyjnego, Dora z własnej woli jedzie z nimi. Film jest bardzo wzruszający i śmieszny zarazem,jeśli lubicie filmy gdzie można śmiać i płakać to polecam Wam go serdecznie!



A co Was zainspirowało w październiku?

Napiszcie w komentarzu:)

Buziaki !

G.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz