niedziela, 19 października 2014

Instagramowy mix tyg #8

Cześć,zapraszam Was dzisiaj na instagramowy mix tygodnia. Przepraszam Was za to,że w poprzednią niedzielę się nie pojawił,ale miałam małe problemy techniczne. Dzisiaj udało mi sie je przezwyciężyć,więc zapraszam na Instagramowy Mix Tygodnia U Gaby :)
Ten tydzień upłynął mi pod znakiem przygotowań do wizyty w szpitalu w Wawie oraz szukaniu kozaków. Chcę ,aby były skórzane i ładnie przylegały do nogi ,ale  moim przypadku jest to bardzo trudne. Drugim problemem jest koślawość kolana,które kozaki z pełnym zamkiem podkreślają a te wciągane brzydko wyglądają na nodze. Tak więc jeśli wiecie gdzie znajdę idealne dla mnie kozaki tj.czarne,skórzane , na tzw.pół zamek i w rozmiarze 35 piszcie ,będę wdzięczna:)


1.Nudziakowe paznokcie,czemu nie ? Lakier to Astor Fashion Studio nr 131 

2.Kolacja ,czyli jajecznica z szynkąi pysznym chlebem :)

3. Stokrotki nadal kwitną ^^ 

4. Kawa z McDonalda . Świetna jeśli tak jak ja wstaliście o 3 rano .

5. Nareszcie znalazłam mój ulubiony lakier,czyli Essie Laquered  Up










A Wam jak minął tydzień ?

Buziaki :*

G.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz