niedziela, 5 października 2014

Instagramowy mix tygodnia #7

Cześć!Dzisiaj jak co tydzień mam dla Was instagramowy mix tygodnia.Tego typu posty traktuję jako swego rodaju album,ponieważ jak wiadomo w czeluściach internetu nic nie ginie :) a na dysku mojego tabletu tym bardziej. Ten tydzień był wypełniony przede wszystkim nauką.Koniec września,koniec laby .Zaczęło się ,sprawdziany,kartkówki ,odpytywania ;( . Tym bardziej,że jestem w klasie maturalnej a to zobowiązuje do przygotowywania do matury ,która już w maju. Jeśli są tu jacyś maturzyści to właśnie do Was zadam to pytanie:Czy wiecie co chcecie dalej robić tj.jakie studia,gdzie chcecie studiować etc.? Ja nadal nie mam pojęcia,ale mam nadzieję,że niedługo będę wiedziała co chce robić w życiu:) . Dobra już wystarczy tych historii i moich dylematów :) . Mam do Was jeszcze jedno pytanko , czy wolicie aby zdjęcia z intagramowego postu tygodnia były w formie kolażu,czy wolicie aby były one ;wolne' tj.jedno po drugim i do każdego byłby podpis ? Napiszcie mi swoją opinię w komentarzu :D



1.Pierś kurczaka tzw.schaboszczak i mini sałatka z mozzarelli i pomidorów ,pokrojonych w kostkę . Obiad na bogato :P 

2.Lady po spacerze,przed spacerem to właśnie robi ,czyli po prostu śpi.Gdyby jej za to placono to byłby to najbogatszy pies świata :) 

3.Selfie przed pójściem do szkoły zawsze spoko ^^

4.Małe przeziębienie mnie dopadło :( .Na szczęście już się z nim żegnam powoli :) 

5.Kawa jak zwykle i instagramowych mixie musi być :P . Tak ,wiem jestem taaka nudna,ale co poradzę ,że tak lubię kawę :D 



To wszystko na dziś :) 

Do następnego!

Buziaki :* 

G.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz